15.6.14

Yeni Aşkım : Karavan





 Aslında ilk önce eşimin aşkıydı. O hayaller kurarken ben hiç oralı olmazdım. Burnuma kesif bir wc kokusu geleceği korkusundan hep ötelerdim. Şehrin yoruculuğu, iş stresi ve daha  birçok neden insanı şehrin dışına, doğaya kaçmaya itiyor. Karavanlar da doğa ile içiçe olmak için harika bir araç.

Ben artık önyargılarımdan kurtuldum! 
Eşim İncuş ve ben en kısa zamanda bu keyfi tecrübe etmek istiyoruz. 
Sevgili İbeking İnstagram hesabında deneyimlediği Cunda Adasındaki Karavan Kamp yerinden bahsetmişti. 

İnternette biraz araştırınca da çıkıyor. 

Şurada ve şurada iletişim bilgilerine ulaşılabilir.








Görseller;
Anangelinthegarden, Ruevintage74, Lookbook, Houseofturquoise, Flickr, Apartmenttherapy,

3 yorum:

Ponti dedi ki...

Benim yıllardır hayalim ve aşkım :)

Almak uçuk bir hayal olsa bile kiralama ücretleri tahmin ettiğimden çok daha azmış, kiralamak güzel bir tecrübe olabilir :)

Gamze Ucar dedi ki...

Evet önce bi kiralayıp tadına bakmak lazım :))

Nuket Tuzcuoglu dedi ki...

benim de hayalim hele bu fotolardaki gibi cıvıl cıvıl kendine ait bir karavan ama hayal olarak kalacak bende eşim karavan tipi değil malesef :((
www.atolyenott.blogspot.com