8.6.14

Spontane Bisikletliler

IMG_6273

Manchester, Cafe Nero-Nisan 2014

bikes

Glasgow-İskoçka-Nisan 2014

bikes

Glasgow,Nisan 2014




Herkese güzel pazarlar!
Uzun pazar kahvaltıları hazırlandı mı? Yanına Pazar ekleri, üzerine mis gibi orta kahve çekildi mi :)
Ah benim yerime de yapın olur mu..
Katar'da haftasonu Cuma-Cumartesi olduğu için Cuma kahvaltılarını Pazarmış gibi yapıyoruz biz de işte..

***
Bilgiğim kadarıyla bu yıl Babalar Günü kutlamama kararı alınmış. Soma'da babasız kalan onca çocuğun kalbi zaten paramparça iken bir de üstüne baba-çocuk aşkını gözlerine sokmak biraz acılı olurdu.

Ama ben yine de; 

''Fedakar, çocuğunu, eşini gözünden sakınan, onlar için canını vermeye hazır olan kocaman yürekli babaların kısa da olsa Babalar Günü Kutluyorum.''




Yukarıdaki fotoğraflar tamamen doğal olarak bisikletli birer fotoğrafa dönüştüler. Bazılarını çekerken fark etmiyorum bile. Çektikten sonra karede çıkan bisikletlileri görünce şaşırıyorum.

***

Bisiklet sürmeyi çook özledim!

Bazen neden kendime bir tane almadım diye kendime kızıyorum ama Katar bu iş için hiç elverişli değil. Site içinde dön-dolaş da bana göre değil. Ben bisikletime atlayıp keşfetmeyi severim, iki kez aynı yoldan geçmem, hep başka yollar denerim. 

İzmir'de ve Didim'de yaşarken bir külüstürüm vardı. 

...

Nasıl bir özgürlüktür bisiklete binmek..



Benden başka bisikleti bu kadar seven var mı?
Varsa yoruma tıklatsın :)

1 yorum:

Imren Sen dedi ki...

bennnn... küçükken sarı bi bisikletim vardı çocukluğum onun üstünde geçti diyebilirim. O benim için bir araçtan çok bir arkadaş gibiydi. Konuşurdum bile onunla:) Yıllardır bisiklete binmedim ve bu durumu takıntı yapmış durumdayım. Benim yaşadığım yer de hiç uygun değil bisiklet için ama bu günün birinde yeniden bir bisiklet sahibi olma hayalimi engellemiyor.