3.6.14

Popcorn Stitch Crochet Cushion

popcorn stitch crochet cushion


Çaydanlık altlığı olarak başlamıştım
ama çaydanlık kullanmadığım için altlığın gereksiz olacağını düşündüm.

Yuvarlak tığ işi yaparken biraz zorlandığımı söyleyebilirim. Zaten fotoğraftan da farkedildiği gibi hafif 7gen gibi bir görüntü oluştu. Arttırmayı kesip ilerlediğimde şekil kurtardı ama bir sonraki yuvarlak projemde biraz araştırıp sorunu çözdüm diyebilirim. Şimdi bir sırayı çift-tek, diğer sırayı tekli yapıyorum o zaman tam bir yuvarlak oluyor.

Yukarıdaki fotoğrafı Instagram'da paylaşınca sevgili Gonca; bu tığ işini epey ilerlettiğimi ve beğendiğini söyledi. Böyle bir yorum almak beni hem sevindirdi hem de nasıl yol katettiğimi hatırlamamı sağladı.

Geçen sene Granny Square motiflerin yapılışını istemiştim ondan. O da beni kırmayıp sabırla yanıtlamıştı :) Şimdi bu Granny Square'ler fındık fıstık gibi geliyor bana hehe :P

{Diğer Tığ işi projelerim}


popcorn stitch crochet cushion

Biraz alakasız olacak ama bu fotoğraftaki önde duran ayıcık öyle yumuş ve pofidirik ki fotoğrafı bulanık göstermiş sanki biraz ya da tam yastığa odaklandığı için onu bulanık göstermiş olabilir.
Fotoğraf konusunda kendimi geliştirmek istiyorum, bazen yerimde sayıyormuşum gibi geliyor.

Çok fırın ekmek yemem lazım çook!



1 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

tığ işini becermen ne şahane,ben hiç bilmiyorum o işi.
fotoğraf için gözünün gördüğü güzeldir.
çok sevgiler