2.6.14

Paper Flower Wreath Diy

paper flower wreath diy

Çiçeklerden anlamamaktan yakınırdım..

Hala tam anlaşabildiğim söylenemez ama umut var!

Kapı süsünün yapılışını şu kitapta görmüştüm. Benim kapı süsüm taze yapraklarla, yapma çiçeklerin karışımı birşeye dönüştü. Kağıt çiçeklerin yapılışını açıklamasıyla şurada anlatmıştım.

Diğer DIY projeleri

paper flower wreath diy






































İngiltere'den alınacaklar listesinde atlamadan geçemediğim kitap, Decorate With Flowers 'dı elbette. Decor8 blogunun sahibi olağanüstü yaratıcı kadın Holly Becker'ın ve A creative mint blogu yazarının katkılarıyla hazırlanan kitap internette bir süredir gözüme çarpıyordu zaten. Manchester'de kitap cenneti WaterStones a girince uzun bir süre kendimi kaybettim diyebilirim. 4-5 katlı içinde her çeşit kitabın olduğu muhteşem bir dükkan. Bir katında kahvenizi içerek keyifle  kitabı inceleyebileceğiniz Cafesi de var.

Yurtdışı seyahatlerine herkes gibi bayılıyorum elbette ama her zaman koştura koştura alışveriş-dükkan-gezme telaşı bazen sıkıyor beni.

İnci'yi babaannesi-dedesiyle(büyük aşıklar) bırakıp çıktığımız bu uzun seyahat bizde çok hoş bir tat bıraktı. 2. balayı gibi oldu bizim için.Koşturduğumuz da oldu, sakin sakin etrafı izleyip tadını çıkardığımız da.. Ama İncuşumuzu çok ama çok özledik. Gerçi o gayet mutluydu, babaannesi ve dedesini çok seviyor, bizi hiç aramamış bile(sniff) :D


Bu arada alışverişle ilgili komik bir gün geçirdim ama belki bundan daha sonra bahsederim. Hatırladıkça kendimi gülmekten alıkoyamıyorum..

O günden sonra adım Dorothy kaldı..





3 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

çok beğendim,saros evime yapiciiimm

Gamze Ucar dedi ki...

Beğenmene sevindim. Senin çiçeklerle aran çok iyi kesin çok güzel yaparsın <3

cafenoHut dedi ki...

Ahh ben buna bayıldım....