16.6.14

Monday Favorites | Doilies / Bildiğin Dantel



Herkese mutlu haftalar.
Bu güzel pazartesi gününde kahvem bir yandan demlenirken, evi saran mis gibi kahve kokusu eşliğinde ben de bir yandan gündemi karıştırıp, tığ işlerine bakıyorum. Gözüme çarpan aşağıdaki güzel Dantelleri görünce dibim düştü!Özellikle sepet şeklinde kolalanmış ve sabun kılıfları muhteşem.

***

Ve En sonunda korktuğum oldu!!

Ben de dantele merak saldım.

Bu tığ işi acaip bir merak gerçekten. Tasarımı, el işi(craft) vs çok severim. Vaktim fırsatım ve malzemem oldukça birşeyler üretmekten keyif alırım. Yeni birşey değil benim için, çocukluktan beri kanım kaynar bu konularda. 
Katar'da malzeme temin etme konusu çok sıkıntılı. Satın alabileceğim yerler uzakta ve biraz kötü yerlerde olduğunu söylemeliyim. Örgü bunlardan kurtardı beni. Bıkarım diye düşünmüştüm ama 1 yılı geçti hala çok istekli ve artan bir istekle örüyorum. Tasarım konusunda sonsuz bir skalası olduğunu söylemeliyim ayrıca. 

Bir ara Yuvarlak dantel işlere sarmaktan korkuyordum biraz(mahalle baskısı :P ) İnsanların tepkileri ister istemez bazen şevk kırabiliyor malesef. Şimdi Dantel yuvarlakların eşiğini atladığıma göre rahatım artık. 

Geriye tek bir soru kalıyor,

Fiskos örtüsü de örer miyim ileride?
Şimdilik hiç çekici bir fikir gibi gelmiyor kulağa ama yeniden moda olursa karışmam :))







2 yorum:

Nuket Tuzcuoglu dedi ki...

en sevdiğim şeylerden biri tığ işidir. bir alışırsan kışın fıtı fıtı örersin çok zevkli :)) ayrıca dantel tekrar moda bence özellikle yabancı bloglara bakarsan çok kullanıyorlar. aramıza hoşgeldin kolay gelsin :))
www.atolyenott.blogspot.com

simple present tense dedi ki...

:)) yap gitsin yav ne korkuyon:) şu anda da revaçta ama dantelin iyice patladığı zamanda gelicek yakındır