17.6.14

Gezi | Glasgow Scotland Part-2

Tünaydın!

Arkası yarın kuşağının 2. ve son bölümüyle karşınızdayım efem :))

En son nerede kalmıştık.. --->> Glasgow Part 1

Angela'yla New Look kapanana kadar elbise deniyordum sanırım, hıh evet :)

Oradan çıkınca çarşıya ve merkeze yakın olan otelimize geri döndük. Saat 8de akşam yemeği için sözleştik. Biraz dinlenip yemek yemek için sahibi Türk olan İtalyan Restaurant'ına gittik, biraz ilginç bir karışım bence. Hatta menudeki yemekler bile karışıktı. Her telden vardı ama yemekler güzeldi.

glasgow scotland travel trip

Angela'nın annesinin bluzuyla takım olan ekran koruyucum hepimizi kahkahalara boğdu o akşam. Oradan çıkıp bir Pub'da geceye devam ettik.

***

Sabah otelimizde harika bir kahvaltı edip bolca enerjimizi topladık. Angela'yla buluşup yollara düştük. Önceki  gün yürüyerek yaptığımız 6-7 km'yi(belki daha da fazla) düşününce ayaklarımız hala sızlıyordu. Hayatımızda hiç bu kadar yürümemiştik heralde. Ama keyifliydi..

Angela bugün arabayla geldiği için sevinçten ağlıcaktık, lakin ayacıklarımız taşımazdı bizi gari :D

glasgow scotland travel trip
Etrafı izleyerek şehir dışı taraflarına gezdik. Tam semt isimlerini veremem ama havaalanı bölgesine gittik, net onu biliyorum!

Dumbarton Kalesini gezip bolca fotoğraf çekildik.

Loch Lomond Gölü kenarında, yamacında, kıyısında bolca fotoğraflar çekilip, oradan ayrılıyoruz.
Olağanüstü güzel bir yerdi, eşimle romantik fotoğraflar çekilmekten çok keyif aldım ve biraz da şımardım tabi >_<  Öyle özgür, öyle sevilmiş hissettim ki kendimi..

{Canım sevgilim seni çok seviyorum, iyi ki varsın birtanem... }

glasgow scotland travel trip

Glasgow'da bir AVM. Hehehe cidden.

Çok otantik değil mi?
İçinde indirimli bir kitapçı vardı, İnci'ye hikaye kitapları ve benim için bir hobi kitabı satın aldım.

glasgow scotland travel trip
Küçük Avm'de Angela'nın eniştesinin Kilt giysi dükkanı da vardı. Her eteğin deseni ve rengi birbirinden farklı. Ben dizayn özelliği olduğunu düşünmüştüm ama sebebi düşündüğümden farklıymış. Her ailenin(soyun) deseni farklı oluyormuş.
Eşim için de bir tane hazırlayıp, giydirdik. Hemen Freedom diye bağırmaya başladı. William Wallace'ım benimm :))

Angelacım sağolsuın bizi çok güzel gezdirdi yavrum. Şimdi gelme sırası onlarda. En kısa zamanda Katar'a bekliyoruz.

En son İskoç ürünlerinin satıldığı bir outlet mağazasına götürdü bizi. Birkaç hediyelik ve hatıra alıp oradan ayrıldık. Resimdeki Shortbread'lerden almadım. Çünkü hem Katar'da da satılıyor hem de aşırı yağlı(ama çok leziz). Öyle ağır bir bisküvi ki, sanki tereyağına un serpip yiyormuşsun gibi. Ama gerçekten çok hoş tadı var.