27.5.14

Örgü işleri



crochet



1 aydır çalışmıyorum ya(tatili saymıyorum) bazen ne yapacağımı şaşırıyorum. İnci'yi başka bir kreşe başlattık. Öğleye kadar bana zaman kalıyor. Birgün kitap okuyorum, diğer gün Gym, öbür gün örgü örüyorum derken haftalar geçiveriyor. Verimli kullanırsam güzel devam eder diye düşünüyorum.

Örgüye de bir sardım ki maymun iştahlı gibi o daldan o dala atlıyorum. Tatilde çok fazla yün alışverişi yapmamıştım. 

Yukarıdaki popcorn motiflerini yapmak istiyordum. Elimde kalan yünlerden kombinleyince başladım. Kaç motif çıkarabilirsem model de ona göre şekillenecek.

 Sevgili Mümine'nin blogunda görmüştüm.



crochet

Simple Crochet kitabında beğendiğim bir bardak altlığını da yapmıştım. Çok beğendim ama henüz 6lı set yapmadım.

Şimdi biran önce bu yarım işleri bitirip yeni birşeylere başlamak istiyorum.
Koltuk şalı için biraz dah Pinterest turu yapmalıyım sanırım :)


Hiç yorum yok: