24.5.14

Chester, United Kingdom

chester (8)

İngiltere Gezi postlarına Chester ile başladığıma göre beni en çok etkileyen şehir olduğunun farkına vardım..



DSC_0059

Bebbington'ta yaşayan arkadaşlarımızı ziyarete gittiğimizde bize Chester'ı gezdirmek istediler. Hoplaya zıplaya kabul ettik tabi :))
Trenle yaklaşık 20dk sonra Tren istasyonuna vardık. Çarşısına gitmek için otobüse binip meşhur çarşısına doğru yola çıktık. Yolda ben ne var ne yok diye bakınırken butik dükkanların güzelliğine kapılıp kendimi otobüsten dışarı atasım geldi ama yapmadım.
Çarşıya kadar sabrettim, çarşısı daha şekerdi zaten.


chester (5)

Şehirdeki tarihi doku ve yapıların güzelliği bizi kendine hayran bıraktı. Alışverişe Liverpool ve Manchester'da doyduğum için orada hiç bakmadım. Sadece 2. el dükkandan İnci'me antik görünümlü bir kumbara aldım.

chester (7)


chester uk


Chester Katedralini gezdik. İçi de dışı da çok etkileyiciydi.

chester (6)

İsa ve Samiriyeli Kadın heykeli
chester (9)


chester (2)

Dee Nehri kıyısı boyunca yürüyüp bol bol sohbet ettik. Yolun sonundaki küçük bir cafede oturup kahve molası verdik.


1 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

off ya!ben gidemedim bi türlü o memlekete,ama çok gidesim var:))
teşekkürler,baktıkça içim açıldı.