27.5.14

Anthropologie Shop in London


anthropologie



anthropologie

Evet! 
Londra'da görmeyi çok çok istediğim bir dükkan Anthropologie'ydi 1. sırada New Look vardı o ayrı ama görmeden dönseydim üzülebilirdim. 

Tahmin ettiğim gibi çok sıcak karşıladı beni bu tatlı(ama epey tuzlu)dükkan :) 

Vitrinindeki kelebekler hemen davet ediyor sizi içeri zaten. Tarzına, kalitesine ve iç vitrin dekorasyonlarına bayıldım bayıldım!

anthropologie


anthropologie


Orta katta arka fondaki yeşil dekorun tamamı doğal bitkilerle yapılmış. Bir süredir bitkileri duvarlarda dikine görmeye alışmış olduğum için normal geldi. Genel olarak dekorasyon ürünlerinin etnik ve modern bir tarzı vardı.


Londra'da herşey çoooooook pahalı olduğunu herkes söylemişti. Ama Katar'a göre hemen hemen aynıydı diyebilirim.

Bir de ben gerçekten alışverişle zaman kaybetmemek adına Liverpool, Manchester ve Glasgow'da hoşuma giden şeyleri almıştım.

Anthropologie'de fiyatlar bana göre fazlaydı diyebilirim, yani kalitesine göre normal elbette. Gerçi kendime uygun beyaz bir elbise bulsaydım almayı düşünürdüm ama göz banyosu da güzeldi.

anthropologie

Alt katta indirim bölümü de vardı. Bu hırkanın modelini fikir olsun diye fotoğraflamıştım. 

Hiç yorum yok: