18.4.14

Easter Cards Diy



Paskalya biter bizde aktivite bitmez.. 
Gerçi henüz bitmedi de neyse.

Noel zamanında çok istedim İnci'yle bişiler yapmayı(kar tanesi gibi bişiler yapmıştım) ama çok fazla enerjim yoktu. Çok dağılıyordum çalışırken. Yarım gün çalışıyormuş gibi görünse de aslında tam zamanlıydı. Tek farkı öğlen 2de bitiyor oluşuydu. Enerjim bitiyordu ama gün bitmiyordu öyle söyleyeyim.

İnci için çok seviniyordum okula gidiyor diye. Ama tatilden dönünce hemen bir kreş bulup 1-2 aylığına da olsa koymak istiyorum. Çünkü çok güzel zaman geçiriyor, seviyor, sosyalleşiyor, öğreniyordu.

Şu ara durumlar biraz değişebilir. Kesin birşey yok ama Katar'dan ayrılabiliriz. 
Şimdilik belirsiz herşey. Ama burada misyonumuzu tamamladığımızı hissediyorum nedense..

Netleşince zaten buradan da yazarım. 

İşte böyle :)



1 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

sizin için hayırlısı olsun
sevgiler