9.4.14

Crochet Beret








İşten ayrıldım! (bereyle ne alaka?!?!)

Şok şok şok!

Artık çalışmıyorum evet.

Çalışmayı çok sevmeme rağmen bazen herşey istediğiniz gibi gitmeyebiliyor. Kısaca şunu söyleyebilirim; bir işte mutlu değilseniz ve sabahları ayaklarınız geri geri gidiyorsa ı-ıh olmuyor..
Stresten dolayı yüzümde sivilceler çıktığında ancak bunu anlayabildim işte!

Başka şeyler de var ama ben kısacık da olsa bilgi vermek istedim.

İşten ayrıldıktan sonra da bazı problemler devam etti. Ben de hemen stres topum olan örgüye giriştim. Bu birkaç gün epey verimli geçti yani o açıdan. Aldım elime tığlarımı, yünlerimi.. Oh dedim beni kimse tutamaz...

Şuanda çok keyifli olduğumu söyleyebilirim. Yani bir işsiz olarak :P

Tabi İngiltere tatili heyecanının etkisi oldukça büyük ^.^





Krem rengi şapkanın şeması şurada --> link

Ben bu modeli biraz baharlık olmasını istediğim için ince koton iplikle büyük tığla ördüm. Dolayısıyla ebat olarak biraz küçüldü ama olsun. Çünkü küçük kafalı bir arkadaşım için yaptım, umarım beğenir :)
Kenarlarına dilimleri ben ekledim.



Mavi salaş berenin şeması da burada --> link

Bu model fotoda diğerine göre aşırı büyük gibi görünse takıldığında süper duruyor. salaş olduğu için hafif yandan sarkıtılarak takılıyor. Link'e tıklandığında sayfa sanırım Rusça ama şemadan kolaylıkla yapılıyor.


Bu hafta örgü açısından çok verimli geçti belki ama önümüzdeki 15 gün gezip tozmaktan değil örgüye, yemek yemeye fırsat bulabileceğimi sanmıyorum :))

Buraları biraz boş bırakırsam(ki gittiğim yerlerden yazmaya çalışacağım) mazur görünüz pek sevgili blogseverler.

Vintage Peony sizi çok çok öpüyor..

Ve uçağı kaçırmamak için pc başından koşarak uzaklaşıyor...
Sevgiyle ve mutlu kalın...


Pinterest : Vintage Peony
Instagram : Vintage Peony




Hiç yorum yok: