1.4.14

before 30 list

balloon-girl



Liste yapmayı seviyorum.

Birşeyler not etmek, maddelemek demek birşeyleri hedeflemek demek. Her yapılan eyleme bir tik atmak istikrarlı ve kararlı olduğumuzu gösteriyor bence. Bla bla...... Felsefik kısmı bir yana bırakalım lütfen..

Aslında ''30 dan önce yapılacak listesi'' yeni birşey değil. Bir yıldır filan taslağımda duruyordu ama bir türlü liste bitmek bilmiyordu :) 30 a da 2 kalmış şunun şurasında. Ben de dedim sayılı gün çabuk geçer postala gitsin Vintage.


***


Çok eğlenceli bir liste yaptım bennn!



Ama listede gerçekleştirdiklerimi yazmayacağım orası da sizin hayal gücünüze kalsın istiyorum.
  1. Avrupayi gez
  2. Gece denizde yuz
  3. Sarhos ol
  4. Cocuk yap
  5. Fotograf bastir
  6. Blog yaz
  7. Kiz kiza tatil yap
  8. Kitap oku
  9. Hamamda kese yaptir
  10. Baska bir ulkede yasa
  11. Asik ol
  12. Sevgiline cicek gonder
  13. Araba al
  14. Bisiklet sur
  15. Ajanda tut
  16. Dugun organize et
  17. Ucan balona bin
  18. Kuzey isiklarini gor
  19. Sushi ye
  20. Kamp yap
  21. Cole git
  22. Spor yap
  23. Yagmurun altinda sevgilini op
  24. Buz pateni yap
  25. Madonna konserine git
  26. Kopuk banyosu yap
  27. Evinde kedi-kopek besle
  28. Bitki yetistir
  29. Evinde buyuk bir davet yemegi ver
  30. Orgu ormeyi ogren
  31. Kostum partisine git
  32. Tren yolculugu yap

Bu burada dursun. Belki aklıma yeni fikirler geldikçe daha eklerim.

Sizin 30'dan önce yapılacaklar listesi var mı?