8.3.14

Tığ İşi Makyaj Temizleme Pedi


 photo crocheteyepadsvintagepeony_zps91b07139.jpg


 photo crocheteyepadsvintagepeony8_zps02de4cd2.jpg


Mollie Makes el işi dergisi elime ulaştığından beri, habire açıp açıp bakıyorum.

Resimdeki makyaj temizleme pedleri çok basit ve pratik olmasına rağmen ilgimi çekmemişti. Sevimli bir hediye için uygun olabileceğini düşünerek hemen başladım.

İnci'nin Kreşteki öğretmeninin ülkesine geri döneceği haberine çok üzüldük. Bunalımlardayız resmen.
Çok iyiydi çünkü :( Onun sayesinde kızım çok şey öğrendi. Daha önce hep duyardım çevreden ''öğretmen çok önemli'' diye, ama ne anlama geldiğini bilmiyordum. İnsan yaşamadan da anlamıyor bazı şeyleri.


Öğretmen ablamız için İnci'yle süslü bir kart hazırlayıp, yanına bunları iliştirmeyi düşünüyorum.


Siz el işi hediyelerden hoşlanır mısınız?



 

1 yorum:

Müge dedi ki...

El işi hediyelere bayılırım. Hediyeleri kendim yapamam ama en azından kendim paketlerim :) ve her hediyeye bir kart iliştirilmesi gerektiğine inanıyorum.

Sevgiler,

Müge