26.3.14

Sevgi Kelebenkleri

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Son günlerde iyi değilim..

Haftasonu aldığım acı haber hala içimi sızlatıyor.. 


Blogunu severek takip ettiğim bir anne evladını yitirdi. Instagram'da da haberi duyan herkesin yüreği dağlandı..


Dun ise bir arkadasim karnindaki bebegini kaybetti..



Hayat bazen çok acımasız evet ama önümüzde iyi günlerin olacağını umut etmekten başka çaremiz yok...


***


Kağıt kelebeklerin kanat çırpışları yüreklerimize umut olsun diye dua ediyorum...







3 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

sanırım havada tatsızlık dolaşıyor,sabır ve iyi günler gelsin diyorum.
senin bahsettiklerin kadar zor değil ama ben de sıkıntılıyım bu ara,çözemiyorum sorunları bi türlü
sevgiler

SvGLove dedi ki...

Bir kagit kelebek de benim olsun mu Gamze? Umuda ihtiyacim var...

Gamze Ucar dedi ki...

Havva, Bahar rehaveti diyelim en iyisi. Gecek ins bu gunler..

Svglove, Kuzumm, uzuldum sen boyle yazinca, mail aticam ilk firsatta..