16.3.14

Paper Flowers (diy)


Yeni takıntım!

Kağıt çiçekler!


Aslında düşününce yeni birşey olmadığını hatırladım şimdi. Mesela ilk çiçek denememi ve kağıt pon ponları Martha Stewart'ın sitesinden bakıp haşır huşur sarılmıştım kağıtlara. Sonra araya bir sürü şey girince unutmuştum.

Pinterest'te gezinirken şuradaki çiçek yapılışına rastladım. Güzel anlatmışlar ama ben biraz daha detaylı fotoğraflamak istedim. Umarım açıklayıcı olur.


Malzemeler;

  • Tel
  • Makas
  • Krapon kağıdı
  • Renkli kağıt
  • Yeşil elektrik teli(herhangi yeşil maskeleme bantı olur)
  • Uhu stick






Ve sonuç!

6 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Havva Peynirci dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Havva Peynirci dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Havva Peynirci dedi ki...

şahane,bayıldım

mervelil dedi ki...

Çok güzeller ya özellikle kırmızı olan bana cocuklugumu hatırlattı gelincikle oynardım hep yaprakları ters cevirirdim :) Bana da beklerim canım.Gfc sonunundan dolayı izlemeye alamdım en kısa zamanda alıcam :*

Havva Peynirci dedi ki...

ay çok komik internet bağlantısı sorunu yaşadım o esnada,lütfen sadece bir tanesi kalacak şekilde siliverin
hala şahane olduğunu düşünüyorum bu arada:)
sevgiler