1.3.14

Katar'da Bahar?

 photo vintagepeonyflowers2_zpsf2149587.jpg
Katar'ın havasını genel olarak seviyoruz. Kış ayları aslında kış gibi değil, daha çok sonbahar gibi ılık geçiyor. Sadece Aralık ya da OCak ayı yanılmıyorsam biraz soğuk yapıyor o kadar.

Türkiye'deyken baharı dört gözle beklerdim. İzmir'de hele erik ağaçları mis gibi çiçek açar, bakmaya doyamazdım. 

Burada o çiçeklerden yok malesef. Ama hergün güneş var :) Kapalı hava sevmeyen birisi daha ne ister..




 photo vintagepeonyflowers3_zps2aad7bb5.jpg






















Resimdeki çiçekler de taa 14 Şubattan kalma desem.. Eşim getirdiğinde minik tomurcukluydu, ben de suyunu sürekli değiştirince canlı kaldılar. 

 Kaligrafi takıntılarım devam ediyor görüldüğü üzere. Kuzucuk uyurken hemen hazırlayıp fotoğrafladım.





 photo vintagepeonyflowers1_zps37ed95b9.jpg



































Cumartesileri tüm gün evimden çıkmak istemiyorum. Evdeyim ama bu tembellik yaptığım anlamına gelmiyor elbette >.<

Hemen anlatayım sabahtan akşama nasıl geçiyor;
Sabah 6.30'ta çalar saatim İnci beni uyandırıyor, kahvaltı, duş, boyama(sulu-kuru), dışarıda biraz bisiklet, öğle yemeği, biraz uyku, yemek yap, keyif yap derken gün bitivermiş..


Herkese huzurlu bir haftasonu diliyorum..


Hiç yorum yok: