29.3.14

Easter Cookies

Image and video hosting by TinyPic

Blog yazmayı çok seviyorum. Hoşuma giden şeyleri günlük gibi kayıt altına almış oluyorum. 

Fotoğraflı defter tutmaktan çok daha kolay..


Paskalya için kurabiye yapmak istiyordum, başladım tarif aramaya..  Meğersem daha önceden blogumda kayıtlıymış.Sonradan aklıma şurada yaptığım kurabiyeler gelince hemen sıvadım kolları.

Geceden hazırlayıp attım dolaba.


Dün İnci biraz öksürüyor, benim de boğazım acıyor diye şımarıklık yapıp işe gitmedim. 

Bütün gün İncuşla evde zaman geçirdik. Kurabiyeleri kalıpla kesip fırınladık. 

Akşam da icing faciasına giriştik. 

Facia diyorum ama aslında çok da kötü olmadı. Kıvamını tutturamıyorum bir türlü. Buradaki gıda boyaları sıvı olduğu için mi anlayamadım(karışımı sulandırıyor sanırım) Tarifi basit olmasına rağmen olmayınca olmuyor arkadaş! 


Hazır icing karışımlarından alıcam bir sonraki sefere. 



Image and video hosting by TinyPic

Icing olayını bıcırık uyurken yapmak lazımmış! Tam konsantre olurken hop yanımda bitiveriyor. Ben de bir o yana bir bu yana kaçıyorum. Kovalamaca oynuyoruz resmen :)


Mavi yumurta şekilli ve balık figürü İnci'nin eseri >.<

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

3 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

çok güzel olmuş,iyi ki işe gitmemişsin

sweetpea family dedi ki...

They look yummy x

Gamze Ucar dedi ki...

Havva, tesekkur ederim. Tadi da guzeldi :)

Sweetpea It was yummy yes :)