4.2.14

I-Phone'da Cocuklar Icin Ogretici Aplikasyonlar


Teknolojiyi seviyorum(ama uzaktan), hayati kolaylastiriyor bidi-bidi tamam da cok fazla isin icine girdiginizde  insanlardan uzaklastiriyor sizi, daha mekaniklesmeye, tepkisizlesmeye ve asosyallesmeye basliyorsunuz.


Ben I-phone almamak icin cok direnmistim ama Instagram yuzunden en sonunda dayanamayip aldim :D

Simdi de Ipad icin inat ediyorum ama tabi buyuk konusmamak lazim. Fotograflara Ipad'da bakmak daha keyifli sanirim :P



***

Simdi kizim Inci'yi mumkun oldugunca elektroniklerden(telefon, Pc, Tv) uzak tutmaya calissam da bazen isime yaradigi zamanlar oluyor.
Tamamen hayatindan cikarmaktansa limitli surelerde ve kontrollu bir sekilde kullanilmasini faydali goruyorum.



''Herseyin azi karar cogu zarar.'' 



Gunluk kullanim periodu genelde su sekilde;

I-Phone = Maximum 30-45 dk arasi ya da hic vermiyorum.
Tv = 1 saat ya da bazen hic acmiyorum.

Acmadigim gunlerde boyama aktivitesi, hikaye zamani, disariya parka goturuyorum ya da kendisi oyuncaklariyla oynuyor.

Asagidaki Aplikasyonlar listesindeki linklere girip tek tek bakabilirsiniz. Cocuklarin zeka gelisimine katki sagladigi belirtiliyor.
Sayilar, kelimeler, puzzle, sarkilar ve hafiza oyunlari secenekleri var.

  1. Twinkle Twinkle Little Star 
  2. Preschool Memory Match and Learn
  3. Cute Animal Puzzles and Games for Toddlers and Kids
  4. If you’re happy and you know it 
  5. Barney's Storybook Treasury
  6. Talking Ginger
  7. Baby Flash Cards


Kizim Kreste ingilizce egitim aldigi icin aplikasyonalari ingilizce sectim. Sizin turkce onerebileceginiz aplikasyonlar varsa ve yazarsaniz sevinirim.



Hiç yorum yok: