21.2.14

Ev Yapımı Dondurma

 photo dondurmaicecream3_zps3db96d0a.jpg





Denemek istediğim tariflerin listesi saymakla bitmez. 
Bitmez ama onları yapmaya zaman mı var sevgili blogsever?

Dondurma tariflerine hep şüpheyle yaklaşırdım, halbuki ne bileyim bu kadar basit bişey olduğuınu.. 
Tarifi bana mı ait yoksa internetten mi buldum orasına ben karar veremedim doğrusu.

Önce aklıma dondurma ve muzdan dondurma yapmak fikri geldi, sonra da internetten alternatiflere kendi kafama göre bir tarif oluşturdum.

Yapması böyle mi kolay olur??

Herhangi bir karıştırıcı makine bile kullanmadan hem de. 


Önce patates püresi yapan ezici kullanarak muzları iyice ezdim, yoğurdu, balı ekleyip bir güzel çırptım(manuel). Damla çikolataları da ekleyip kaşıkla karıştırıp, karışımı pop-sickle kalıplara ekledim.

Oldu da bitti.

Haydi buzluğa!


Afiyetler olsun <3 br="">

Hiç yorum yok: