24.1.14

Vintage Peony Favori Sac Modelleri

Ta ta ta taaam!
Sacla baslar.. Ah su saclar yok mu.. Biz kadinlar cok fena halde takigiz bu sac islerine.

Bi kere ben eger saclarim guzelse o gun kendimi guzel hissederim. Saclarim kotu ve makyajsizsam suratim sirke satar. Azicik makyaj surup saclarima 2 dokunus yaptim mi aninda modum degisir. Bu bana ozel midir bilemem ama iyi hissetmenin yollarindan birisi bakimli olmaktir.

Kuafor konusuna gelince. Bazen ''kabus'' bazense ''bambaska ben'' ile sonuclansa da, insan kendini biraz odullendirmeli. Tamam kuafore git sacini kisacik kestir ya da sariya boyat demeyecegim azicik da olsa degisiklik yapin.Yani biraz risk alin, en azindan bir fon cektirin, masa yaptirin. (Klasik anne tavsiyelerine basladim gene:P)

Yalniz bu arada benim diplerim gelmis :S Malesef Katar'da kuafor sikintisi cekiyorum. Yakin zamanda sacimi Surada kestirmistim ama yamuk kestiler, sinir oldum. Sonra tekrar gittim duzelttirdim, Lubnan'li  sacimi kesen kadin bana uyuz oldu :D  Gecen yil Almanya'da bir Turk kuaforune yaptirmistim muthis olmustu, sonra ki Istanbul'daydi ama artik kacisim yok. Hemen randevu alip benim de gitmem gerek.


1.Kut saclarimda biraz degisiklik istedigim icin 1 yildir uzattigim kahkullere heran geri donebilirim.(1yil kisa 1 yil uzun kullaniyorum genelde.)

2.Yollarin ustasiyim orgulerin hastasiyim :) Daha once surada kolay yan topuz yapilisini yazmiztim.

3.Saclarim koyu ve uzunken bu sekilde kullanmistim, hos olmustu. Simdi yasli isi gibi geldi gozume ama yinede guzel. Surada tam belli olmasa da azicik gorunuyor.

4.Muthis bir model bence ama asiri sari sanki.


Pinterest'te gorup yaptigim modellerden biri. Esinlenmemek mumkun mu?



Iste bu!!
Kesinlikle ben.
Tamamen beni yansittigini soylemeliyim. Hafif bukleler, ensede firketeyle bol bir sekilde toplanmis daginik topuz ve tac. Hem cok kolay hem de elegan duruyor.

Sizin favori modelleriniz var mi?




Hiç yorum yok: