30.1.14

Relaxlama Listem


Amsterdam-Hollanda 2013

Fotoğraf geçen yıl eşimle yaptığımız Amsterdam kaçamağında çekilmişti. Ağzım kulaklarımda :D

Yurtdışında olmanın dezavantajlarından bir tanesi çocuğunu annene bırakıp kaçamamak :)
Gerçi İnci zor bir çocuk değil çok şükür. Akşam 6.30-7.00 gibi uyuyup sabaha kadar uyanmıyor. Tüm akşam bana kalıyor kızımın hakkını yemeyeyim şimdi.

Arada bir bakıcı ayarlayıp eşimle akşamları çıkıyoruz ama bazen yalnız da kalmak istiyorum. 

 

***


Bu liste belki birçoğunuza çok çok normal gelecek ama benim için bu zamanlar fazlaca değerli ve her dakikasının keyfini çıkarmak gayet hoş bir duygu. 
Şuan bu satırları Costa'nın yeni çıkan enfes kahvesi Flat White'ı yudumlayarak yazıyorum

Benim listem şöyle;
  1. Uyumak 
  2. Spor salonunda ya da site içinde minimum 4km yürümek
  3. Deniz kenarına gitmek
  4. Bir Cafe'de tek başıma oturup kahve içip kitap okumak
  5. Örgü örmek
  6. Sinemaya gitmek
  7. El işi yapmak{kağıt ya da başka malzemelerle}
  8. Blog yazmak
  9. Türk kahvesi eşliğinde 1 tek sigara tüttürmek(3 yıldır günde 1 adet tüttürüyorum tiryaki miyim?)
  10. Kuaföre gitmek, süslenmek bkz.

Çalışan bir anneyim ve zaman çok hızlı geçiyor. Kendime zaman ayırmazsam gergin oluyorum, sevincim azalıyor biraz. Beyni sıfırlamak gibi yani. 

Çalışıyorum dedim ama çalışmasaydım yine de bunları yapardım. Kadınlar çalışmıyor diye kendisini faydasız istemesini sevmiyorum. Mesela yazdığım maddelerden kendinize uygun olanları seçip siz de yapabilirsiniz.

İlla ki bir hobi edinin diyemem çünkü Tanrı herkese farklı yetenekler vermiş, önemli olan Tanrı'nın verdiği yeteneği keşfedip kullanabilmek.

Yani mesela şöyle örnekle anlatmaya çalışabilirim; Biri size bir hediye veriyor ama siz o hediyeyi nasıl kullanacağınızı bilmiyorsunuz. Bilmemek bir kusur değildir, öğrenmek ise hiçbir zaman geç değil. 

Yeteneği keşfetmenin en iyi yollarından biri kurslar. 
Türkiye'de küçük ya da büyük yerleşim yerlerinde mutlaka kendinize uygun bir kurs bulabilirsiniz. iStanbul'da İsmek vardı, yanılmıyorsam ücretsiz ya da çok düşük mebla.
Müzik, spor, bilgisayar, tasarım, çocuk gelişimi, sanat, yabancı dil.
Kursa gitme imkanı yoksa insan evde bile kendini geliştirebilir.

 

Buna benzer bir relax listesini bakın şurada da yazmışlar...


Sizin kendinizi rahatlatma ya da beyni boşaltma yollarınız var mı?
Benimle paylaşırsanız sevinirim.. 

Ben kişileri mimlemeyi biraz ilginç buluyorum ama sizi blogunuzda yazmanız için teşvik edebilirim >.<
Mimlenmek isteyen?



Hiç yorum yok: