25.1.14

Örgü Dersi


Kreşteki iş arkadaşlarımdan biri şurada yaptığım örgü yastığı çok beğendiğini söyledi. Ben de isterse ona nasıl örüleceğini öğretebileceğimi söyledim. Çok sevindi. Ben de aynı şekilde çok sevindim çünkü birileri için birşeyler yapmak hoşuma gidiyor.
Sanırım hizmet etmekten hoşlanıyorum.
Acaba benim sevgi dilim bu mu diye düşündüm sonra..
İnsan günbegün yepyeni şeyler keşfediyor, bazen kendinden, bazense başka kişilerden. Keşfettiğim ve yeni farkettiğim bazı şeyler ise beni üzebiliyor da.. Üzüldğüm başka bir konu ise yanlış anlaşılmak ve affedilmemek.

Neyse derinlere daldım gittim bak şimdi..


Sevgi dilleri hakkında şurada bişiler yazmıştım.
Kısaca okumak isterseniz buraya, uzun içinse şuraya lütfen :)





Dersimize şişe ilmek atmakla başladık (40ilmek), o solak olduğu için biraz kafası karıştı, sonra toparladı, bir sıra ters bir sıra düz örmeyi gösterdim. 
Öğrencim çok hevesliydi, hemen çözdü. Çocukken biraz örmüş zaten, hemen hatırlarsın dedim. Hatırlamadığını söyledi ama yanımda 5 sıra ördü :)



Hiç yorum yok: