21.1.14

Life Lately on Instagram


{Follow me on Instagram}

1. #Cuvalprojesi 'nin gaziyla basladigimiz diyet girisimlerini kavanozda salata ile surduruyoruz efem. Pinterestte gordugum fikir gozume once pratik gelmedi ama genis kavanozda yapinca super oldu. Bu arada en guzel olayi sosunu en dibe koyuyorsunuz boylece yesillikler erimiyor. Yemeden once kavanozu calkalamak yeterli oluyor.

2.Gobuslu ballerina, 2. Donemde daha verimli oldu kurs. Hareketleri takip etmesi ve denemesi iyi, ogretmeni de oyle soyledi. Ilk baslarda surada yazdigim gibi devam etmesi konusunda emin degildim. 

3.Mutlu'cugumun yaptigi Leyya Bag'im elime ulasinca cooook mutlu oldum. Icic de disi da tertemiz, dikisleri, ic gozleri acaip fonksiyonel. Ellerine saglik tekrar, cok cok tesekkur ederim <3 p="">

4.Cuma gezmesi isimli calismam.

5. Arkadasim Esma'nin Efe'nin yasgunu icin sectigi Ninja Turtles temali kes-yapistir maskelerle poz vermeden duramadik :)

6.Burgerry diye muthis bir Burgerci bulduk. Tadi Shake&Shack'in yerini tutamasa da vintage ve loft detyali mekana bayildik!

7.Ise artik Vespa'mla gidiyorum. Kendisi cok tatli bir anahtarlik olur ;)

8. Sirf tig isi yaka ormek icin gittim siyah kazak aldim kendime. Simdi kafamda baska projeler var du bakalim..

9. Inci'nin boyama zamaninda yaninda ben de bos durmuyorum.

Hiç yorum yok: