23.1.14

Ev Bitkisi Succulents


Blogumu takip edenler cok fazla cicek-bocek olmadigini bilir. Dogayi, yesili seviyor olsam da Peony cicegi disinda favorim yok dencek kadar az. Ben bunu romantik olmayisima bagliyorum biraz da.

 Romantizmin ve duygusalligin kuslar, cicekler ve boceklerle asiri ilgisi oldugunu dusunuyorum.
 Haksiz miyim?



Katar'daki evimizde yasamaya baslayali 1.5 yil olmus, salona ve diger odalarin dekorasyonuna birkac kucuk dokunus yapmis olsam da gozum surekli bitki ariyor. Saksi cicegi alip deneyen arkadasim fazla dayanmadigini soylemisti. Sanirim sebebi de pencerelerin filmli cam olmasi. Bi ara kaktuslerin radyasyonu yok ettigi soylentisi vardi o da fos cikti. Ben de sansimi Succullent'lerden yana kullanayim diyorum.





Gecen yil blogumda cok fazla fotograf paylasmadigimi farkettim.
Bu yil daha cok ilham dolu fotograflar olsun istiyorum.
Bir de son zamanlarda kit ingilizcemle tikir tikir baslamistim postlara ama simdi istemiyorum(of su gel-gitlerim yok mu..)

Peki bisey sorucam sizce blogta cok foto mu olsun yoksa az mi?(turkce de gitti yaziik)

Hu-huuu orada kimse var mi?

Oradaysan yoruma tik tik yap sayin blogsever ;)






Hiç yorum yok: