11.12.13

Tığ işi Bebek Battaniyesi ~ ve biter / Crochet Baby Blanket ~ the end















Selam!

Bu ara o kadar yogunum o kadar yogunum ki, bloga zaman ayiramaz oldum. Inanin 24 saat yetmez oldu! Gunlerin saatini 30 saate filan cikarmalari lazim. :S

Bu postu onceden hazirlamistim, buralari cok birakmamak icin postlamak istedim.


Battaniye daha dogmamis bir minnos icin.
Hamile bir arkadaşıma hediye edicem. Sürekli sorup duruyorum ne zaman geliyor minnoş diye :)

Modeli daha önce Zara Home'da görmüştüm. Daha sık örülmüştü ve renkleri karışık pastel tonlarıydı.

Kenarlarına 2'li trabzanla çerçeve yaptım.




Crochet baby blanket finally finished.
It is a gift for my friend. She is pregnant right now. The funny thing is i am keep asking when is coming her baby boy :)

I saw this model in Zara Home before. It was pastel colours. I finished the edges with double crochet.





Hiç yorum yok: