2.12.13

Instagram Fotoğraflarından Kalp DIY / Instagram Photo Heart Shaped Wall DIY








Poladroid fotograf makinesi olmayanlar toplansin!!!

Makinem yok diye uzulmeye son!


Cunku artik Poladroid var :)


Hemen bir bilgisayariniza Poladroid indiriyorsunuz ve fotolariniz artik eskitilmis poladroid gorunumlu oluyor.

Fotograflari bastirmak hep aklimda olan birsey ama bastirip sergileme konusunda kararsizdim. Once nasil ve nerede sergilemek istedigime  karar verdim. Sonra adeti belirleyim harici bellekten ve Instagram'dan en sevdigimiz fotolari sectim.

Photoscape programi ile 27 adet fotografi 1:1 kare formatinda kestim. Poladroid programini acip 27 fotoyu tek tek surukleyerek cerceve ve filtre kismini da hallettim.

Programin kullanimi cok kolay ve biraz da komik aslinda. Fotoyu suruklediginizde sanki fotograf cekiyormussunuz gibi ses cikartiyor. Foto once karanlik cikiyor ama sanki salliyormussunuz gibi rengi aciliyor.

Sonra dooogru fotografciya..

Ciktilari aldiktan sonra ufak bir duzenleme ile kalp sekli verin ve koli bantiyla arkasindan bantlayin.


Herkese mutlu haftalar....






If you don't have poladroid camera

Don't be upset because now you have Poladroid camera photo edit on your PC!!

Anyways.. The only thing you have to download this to your computer and cut your pictures 1:1 square and drag the photos on it.

Now you have 27 printed photos. Make a heart shape and arrange them, after that stick on your wall with duck tape.

Enjoy your Photo Wall Art..

Happy week everyone!

Hiç yorum yok: