26.11.13

Dreaming of a white Christmas


Beyaz Noel akimi sonunda bana da bulasti!

Aslinda ne dekorasyonda ne de modada kuralciligim yoktur. Herseyi kafama gore kominlerim. 
Son zamanlarda ise iyice sadelestim. Taki bile takmiyorum, ki normalde takip takistirmadan cikmayanlardandim. Off bu ara kafam cok daginik. Belki de o yuzden etrafim sade olsun istiyorum.

 ''Less is more'' kafasi yani.

Dekorasyonda da derli toplu olsun, ivir zivir olmasin istiyorum. Christmas zamani ne kadar sade olabilirim ondan emin degilim ama :)) Insan almadan duramiyor yaw..

Yukaridaki siseleri atmadim. Salca, vanilya esans ve yasemin esansi siselerini temizleyip icine noel cicekleri koydum.
Gozume hos geldi..

Herkese Mutlu bir Sali gunu diliyorum..



Sometimes i want everything simple. I dont have rules for  fashion or decoration but i feel simple. Even i dont want to put jewelry on myself.

I collected these small jars and added some christmas ivy inside. 

It makes me feel happy.


Happy Tuesday <3 i="">


Hiç yorum yok: