13.11.13

Damien Hirst Sergisi

Damien Hirst Exhibition in Doha, Qatar




Haftasonu cok merak ettigim Damien Hirst sergisine goz atma firsatim oldu.
Gordugum en ilgin sergilerden birisiydi. Bazi yerlerde yutkunmak geregi duydum cunku biraz midem bulandi. :S
Sanatci buralarda epey unlu. Katar Emir'inin kiz kardesi yeni yapilan Dogum Hastanesi icin kendisine heykel siparisi vermis.
The Miraculous Journey ; ''Anne karnindaki cenin heykelleri'nin ay ay gelisimi'' 
Hemen sansurlendi!
Ben acik halini goremedim cunku kocaman bir branda seklinde kamufle etmislerdi.



I went to Damien Hirst Exhibition last weekend. He is very popular in Qatar these days actually. As i know Amir's sister ordered some Sculptures for Birth Hospital and after  all sculptures covered. 



The Exibition was very interesting for me. Sometimes i wanted to womit :S




Bu calisma Hannibal film karesini animsatti bana.

This art looks like Hannibal movie scene.


 Binlerce kelebekten yaptigi tablolar.

He made this from thousands butterflies.

aciklamasi




Bu calisma bir inek gibi gorunse de aslinda inegin 1 yarisi bir fanusta diger yarisi ise diger fanusta.
Midemin bulanmasi sebebi bu degildi. Baska bir odada inek kafatasi ve vucudunun lesi vardi ve 100lerce at sinegi uzerinde dolasiyordu. O da elbette bir fanus icerisindeydi ama 1-2 sinek fanustan kacmayi basarmisti ve etrafta dolaniyordu. 
Bosuna dememisler ''Sinek kucuk ama mide bulandirir'' diye.

This Cow is not completely Cow. Its 2 half Cows. So you can see inside the body.



Hiç yorum yok: