18.10.13

Wish List'ten Gerçek Hayata

Ikea Rug





Geçen yıldan beri çok ama çok arzuladığım bir kilimdi kendisi. Şurada da bahsetmiştim. Hatta Katar'da daha İkea açılmamıştı ama ben istiyordum(çok isteme hastalığı). İkea hemen açıldıktan sonra da yaz geldi ve Türkiye'ye gittiğim için alamamıştım.

Geçen hafta birşeyler almak için gittik İkeaya. Görünce yine ağzımın suları aktı tabe :P
Alırken biraz tereddüt ettim yine. Katar'dan kesin dönüş yaparken valize sığar mı acabalarını düşünürken attım sepete artık napiim!


Evime gelip gören arkadaşlarım da çok sevdi. Evin havasını bir anda değiştiriverdi diyolla :)

When i see this rug really i fall in love with that! 
Also i put on my wish list post. 

I was planing to buy it but Ikea wasn't open that time in Qatar so i have to wait for opening. It's very stylish and bright.

It has brought new look to my living room. 
My friends also like it when they see.


3 yorum:

cansu kandemir dedi ki...

Ikea da bende bu tarz bir kilim halı begendim fakat eğer üzerine birşey dökülmesi durumda temizlemesi nasıl olur kafama bu takıldı. Yardımcı olursanız sevinirim😊

cansu kandemir dedi ki...

😊

Gamze Ucar dedi ki...

Hiç leke tutmuyor. Ben sık sık kosla halı temizleme şampuanıyla fazla ıslatmadan köpüpüyle siliyorum. Şuan 8 aylık hamile olduğum için silemiyorum tabi bu ara oldukça pis😁