13.10.13

Saç baş


 Selam!
 Saçlarımla oynamayı çok seviyorum. Çok fazla radikal değişikler yapmasam da kahkül, küt saç, röfle-balyaj türü deneyimlerim çok. Bazen İnci'nin saçlara da sarıyorum tabi :)

Ama bir konuda net olamadım sevgili blog okurlarım...
İnci  6-7 aylıkken annemin gazına gelip sıfıra vurdum çocuğun saçları.  Ben küçükken bana da yapmışlar. Ne kadar doğrudur bilemiyorum ama sıfıra vurdukları için midir nedir, benim saçlarım gerçekten gür. Bu konuda bir sürü kişiye sordum, bu yüzden mi saçlar gürleşiyor, bir etkisi var mı diye? Cevaplar eşit. Kimisi evet gürleştirir diyor kimisi de alakası yok diyor.

İnci'nin aşağıdaki fotoda şimdiki saçlarına bakın nasıl gür.. Sizce cevap nedir bu hususta?





İnci'ye kahkül yaptırmak istiyordum, çünkü çok önüne geliyor ve gür olduğu için rahat olmuyor diye düşünüyordum.
Yazın Türkiye'deyken İnci'ye kahkül yaptırmak için 2 kuaföre gittim, kesmediler!
Neden diyorum? Alnı kıllı olurmuş teallam!! Ne alaka??!!
Bir de ümkün değil bişey diyemiyorsun, noktayı koyuyorlar. Hani olsun ben kestiricem desem belki sinir olup kötü kesecekler :)

Geçen gün götürdüm kuaföre ve kestirdim. Sorgusuz sualsiz, bitti gitti!
Bence çok şeker oldu.

Oh rahatladım :D

 Mutlu son..



5 yorum:

Nora Ashira dedi ki...

Yakismis incoy'a :) ama gercekten alni killi olur, bildigim ornekleri cok :)

vintage peony dedi ki...

Zaten kıllı ki şuanda. Doğal yapısı tüylü yavrumun :D

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

evet benm de heep kâkülüm vardı çocukken ve alnım kıllıydı.. sonra zar zor uzattım, şu an kıl yok..:) benm saçlarım sıfıra vurulmadı sıklığı normal. abim ablam vurulmuşlar, ikisinin de dökülüyor, tabi biraz yaş ilerleyince... bence telin kalın olmasına neden oluo..neyse çok karışık yazdım cnm. cümleleri toparlayamadım, kusura bakma:)) çok şeker olmuş güle güle kullan. kakül çocuklara çook yakışıyo!

GeCe dedi ki...

Çok tatlı olmuş ama kıl meselesi doğru. Şimdi kullanın bir süre sonra uzayınca tokayla geriye doğru tutturursunuz

vintage peony dedi ki...

Modavesaire,
Ge-ce,
Çok enteresan geliyor düşününce ama biraz geçsin bakalım nasıl olacak kızlar. Sağolun öpüyorum.