30.10.13

Piknik İnsanları

Picnic People


Piknik insani oldugumuz bir gercek. Hava duzelince hemen kendimizi parka, bahceye atan tipleriz ailecek. Havalar sicakken mecburen AVM'lerde geziyoruz, vakit geciriyoruz ve artik gina geldi Avm'lerden!! Cok gerekli olmadikca gitmiyorum zaten.

Piknik Listesini daha once surada paylasmistim.

Piknik icin gerekli olan listeyi daha once surada paylasmistim. Hali hazirda atistirmalik yoksa bile hemen birer salamli soguk sandvic ve cayla kosarak evden cikariz.


Soldaki buyuk sigara boreklerini ve  karnabaharli salatayi ve kenardaki apples crumble'i ben yapmistim. Kisir ve nefis pogacalari arkadasim getirmisti. 




The truth is ''I am the Picnic person''. When the weather is cooler in Qatar. We directly run to picnic areas, parks. Sometimes really feeling bored to go around Shopping Malls.


I shared ''The Picnic List'' here before.

Even i dont have something ready in my kitchen, i prepare quick ham sandwiches and tea.

This time i made Borek(turkish food) and couliflower salad. My friend brought kisir(similar tabbule) and cheese breads.



Guzel havayi sonuna kadar kullanmak istiyorum. Hele bir de gunler cok kisaysa, gunduz uyumaya bile kiyamiyorum. 
Bazen dusunuyorum acaba normal mi bu dusunduklerim??


If the weather is good i want to use day light untill the end. And if the days very short, even i dont want to sleep afternoons.
Sometimes i am thinking that am i normal?


Fotograflari gunes giderken son anda yakaladim!

I caught these photos before sunset.


Aspire Park, piknik icin cok ideal. Inci de her gidisimizde mutlu oluyor. Top pesinde kosturuyor, parkta oynuyor.

Parkin icine aile disinda kimseyi almiyorlar. Cunku her yerde guvenlik var.



Aspire Park pretty good for picnics. My baby goes to play ground, shes running in the grass, playing with ball. She is really happy there.

 They do accept only families inside the park. Theres too many securities.  





Yeni projemden bir sneak peek.
Evimdeki cirkin kurbagayi bir prense donusturme cabalarindayim su aralar.
Umarim guzel olur.



And this is a ''sneak peak'' from my new project. 
I am trying to change my ugly Frog to Prince.. 
Hope will be nice.





2 yorum:

gooogoook dedi ki...

Hımm ne hoş bir yayın olmuş, ben de çok seviyorum piknik olayını, bu arada kesinlikle sizinle aynı fikirdeyim. Ben de güneşe kıyamam ve uyumanın (günler kısayken) çok akıllıca bir şey olduğunu düşünmem:)) çünkü ne bileyim uyumak yerine gün ışığından kısa zamanda yararlanıp çok şey yapabiliriz. Çok iyi yapmışsınız ne güzel geçmiş, miniğim de çok hoş çıkmış. Sneak Peak sonucunu merakla bekliyorum. Ojelere, pantolonunuzun rengine de bayıldım, Sevgiler.

darkolivee dedi ki...

ay o şirinenin tatlılığı nedir öyle
tam bir keyif insanı :))
çok tatlı çıkmış
eşim bu ara pazarları bile çalıştığından piknik piknik diye sayıklıyorum, onsuz gitmek de içime sinmiyor
inşalllah pastırma sıcakları bitmeden bu hafta gidebiliriz :)