21.10.13

Motiflerin Beklenmeyen Dönüşümü

Granny Squares Cushion

Şurada örmeye başladığım motifleri paylaşmıştım. Pek hoşuma gitmiyordu yaptıklarım, renkleri güzel ama ipinden midir nedir çok seyrek geldi gözüme. Daha tok durmasını istemiştim, ipte mi hata yaptım acaba diye düşünürken bir hatamı farkettim. Normalde Granny Square yaparken aralara 1 zincir ve köşelerde 3 zincir yapılması gerekirken. Ben aralarda 2, köşelerde ise 4 zincir çekerek modelin daha gevşek durmasının sebebini buldum.


I was planing to make a blanket from my yarns but suddenly i changed it to cushion.






Gerçek Granny Square Şeması budur.

Granny square pattern




Çocuk için yatak örtüsü ya da  battaniyede bu kadar seyrek model hoş olmayacağına düşünüp hemen bu motiflerden kurtulmaya karar verdim. Kurtulmak derken atmak değil elbette. İnsan kıyar mı hiç :)

İngiltre'de yaşayan çok ama çok sevdiğim bir arkadaşımın evini süsleyeceğini düşünerek yastığa başladım. Arkasını kafes yapıp en altını açık bırakıp ona yollayacağım.


Arkadaşımın evinden çektiğim birkaç fotoğrafı daha önce şurada paylaşmıştım..


Now i will send this cushion to my lovely friend. She is living in England.

I shared her house's photos here..



1 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Süper olmuş. Funda da (benim kardeş) yeni bitirdi bir yastık aynı böyle. Çok seviyorum bu motifleri ben. Harika bir hediye, ellerine sağlık.