16.10.13

Logos Gemisi Doha'da



Logos Gemisi Yüzen Kitap Fuarı



Blogumu okuyanlar benim evde oturmaktan pek hoşlaşmadığımı ve evde olsam bile kendime yapacak 1.000.000.000 tane şey bulabileceğimi bilir :)
Bayram tatilim 9 gün sürdüğü için evde şu gün şöyle yapsam- bugün diy projesi mi yapsam, hadi bugün de hiçbişi yapayım diyerek geçiyor :P Dün sabah acaba bgn ne yapsam diye düşünürken aklıma Logos Gemisine gitmek geldi. Sevgili arkadaşım Esma'yı hemen arayıp hadi Gemi turuna çıkıyoruz dedim.  3 çocukla döküldük yollara...

***

Yaklaşık 10 sene önce Logos Gemisinin kardeşi yani Doulos Gemisini İzmir Limanında ziyaret etmiştim ve acaip hoşuma gitmişti. Gemide 100lerce çalışan personel var ve hepsi de farklı ırktan. Hatta bir arkadaşım o gemide işe başlamıştı ve birkaç yıl sanırım ülkeler gördü ve sonunda gemide çalışan bir kızla evlendi ve Amerika'ya yerleşti. Şimdi çok tatlı bir oğluşları var. >.<


Gemide 1000lerce çeşit kitap vardı. Alırken çok zorlandım hangisini alsam diye şaşırdım!!

Kitapları çok sevdiğim için ve insanın vizyonunu geliştirdiğini, hayata bakış açısını değiştirdiğini, insanı eğittiğini ve daha birçok konuda faydası olduğunu düşündüğüm için kızım İnci'nin de daha şimdiden kitapları sevmesini ve ilerde bolca okumasını istiyorum.

Son zamanlarda ilgisi daha da arttı. Okuldaki öğretmeni hergün 30 dk ya da 1 saat onlara kitap okuyor ve İnci bunu çok seviyor. Hergün kitabını bana getirip okumamı istiyor, biri bitince alıp yerine koyuyor ve ötekini getiriyor. Tabi ben acaip mutlu oluyorum o öyle yapınca :))



 

Çocuk aktivite alanı da vardı(çok şükür) bizimkiler ayrılamadılar tabi başından. Bölüm kafeteryanın hemen yanında olduğu için etraf sakinken biz de kahve ısmarladık kendimize, sohbet ettik..


İnci'ye yüz boyama yapmışlar gelip bana gösterdi.






Küçük bir bölüme de 2. el çok uygun ve az yıpranmış kitaplar vardı. 3 tanesi 15 tl gibi diyeyim. Dinozorlu ve büyük resimli 3 kitap aldım oradan. Normal bölümde Kraliçe Ester'in kitabını bulunca havada kaptım elbette! İnci Ester'in smini koyma sebebimdir. Hikayesini isterseniz kısa olarak buradan ve uzun olarak şuradan okuyabilirsiniz..


 Sevgiler..


Hiç yorum yok: