27.10.13

İncisel Alışverişler

 Shopping for my daughter

1. Benetton, 2. Carrefour 3. Baby Shop(Katar'da var)



Tshirtten ziyade gömlek ve bluzları daha çok seviyorum. Kendim için de geçerli bu. Dolabımda çok fazla penye tshirt yok mesela. Pamuklu ya da terletmeyen tarzda kumaşlar olmasına dikkat ediyorum. Yazın İnci'ye çok almıştım penye tişört çünkü İZmir'deydik ve heryerde klima yok :) Burada öyle değil burası İzmir'den daha sıcak ve bu yüzden heryer klimalı, asansör, WC, apartman koridorları vs..

Yeni yeni burada hava biraz değişince uzun kollu eksiklerini biraz tamamladım ve birkaç tane çiçekli böcekli gömlek aldım kuzuya.

I like blouses more than tshirts. Same thing for my daughter as well. In the summer time i bought too much cotton tshirt but when the weather little bit windy in Qatar so i had to buy long sleeves. I prefered shirts for her.



Ayakkabı konusu karışık :S Geçen sene yürürken içe bastığı için endişelenmiştik ve ortopedik olmayan tüm ayakkabılar mesela; nike, babet, terlik hepsi de çöpü boylamıştı. Kısa Türkiye seyahatimizde hemen bir ortopedik ayakkabı aldık ve başka ayakkabı giydirmeme kararı aldık!
Ortopedik ayakkabıların sıkıntısı modellerin güzel olmaması ama onun dışında olağanüstü sağlam oluyorlar! İnci hareketli bir çocuk ve sürekli koşmak, keşfetmek istiyor bu yüzden ayakkabılar çabuk eskiyor. Ortopedik ayakkabılara hiçbişey olmuyor çok ilginç :) Şu posttaki İnci'deki ayakkabı koca yaz canı çıktı ama bana mısın demedi. En sonunda çocuğun ayakları büyüdü de yeni ayakkabı alındı.
Artık içe basmıyor. Düzeldi epey. tekrar farkedersem ortopedik giydiririm yine.

Yalnız şunu söylemeliyim;

Ayakkabı almak bir kabus!!!

Hepimiz bir dükkana giriyoruz. İnci hemen kendi ayakkabılarını çıkarıyor önce, sonra başlıyor denemeye. Evet çok güzel ama bizim beğendiklerimiz katiyen beğenmiyor muzur.. Ben de en sonunda sinir krizi geçiriyorum ve çıkıyoruz :D

Dedim en iyisi ondan habersiz alayım ve giymek zorunda kalsın. Gittim bilekli spor ayakkabı aldım. Giymedi! Geri götürüp yerine Mothercare 2 çeşit babet aldık.

Küçük hanım spor ayakkabı sevmiyor, illa babet olucakmış.

Ok!

Bayıldı bunlara :)


The shoe issue is really comlicated!

She wasnt walk properly and i had to buy an orthopedic pair of shoes. 1 year i didnt put any nike or flat shoes from anywhere. I only buy orthopedics. After 1 year her feets and walking changed. 


When we go to shopping, she instantly remove her shoes and starts to try all of them.

I bought 1 pair from Next shop but she didnt like it and refuse to wear.
So we go to Mothercare and had 2 pairs of flats.

She really likes flat shoes :)



2 yorum:

simple present tense dedi ki...

Bizzat çocukluğunda bu sorunu yaşamış biri olarak nacizane fikrim içe basma sorunu ortopedik ayakkabı satın alıp bi sezon giydirmekle geçmez.ortopedi dr onayıyla özel tabanlık kullanmıştım ben.eğer gözle görülür en ufak bir eğim varsa beklemeden dr a götür derim

vintage peony dedi ki...

HAklisin tekrar bi incelemeliyim yuruyusunu..
Sagol cnm.