22.10.13

Golden Lady




Bazen bir markaya takilmayi seviyorum.

Bunun sebebi belki de yerlesik bir duzenimizin olmamasi ya da hayatimizdaki degisikliklerin hizla olusmasi olabilir.


Ojeleri İzmir'de küçük bir parfümeriden almıştım.

İlk kez renkleri güzel diye 2009 yılında aynı parfümeriden satın almıştım, çok memnun kalmştım. Şimdi umarım vardır diye gittim ve Sonbahara uyacak renkleri seçtim. Fiyatı 1TL idi sanırım.
Pembeyi sürdüm o kadar uzun ömürlü ki anlatamam. Tırnak uzamasa, çıkarmam yani. Hem parlaklığı hem de dayanıklılığı uzun süre kalıcı gerçekten tavsiye ederim.

Sizin takili kaldiginiz urunler var mi?



Sometimes i really like to stuck on one product or an item. I dont know why maybe it's feels like i have habbits even in my ''fast changing life''.
I bought these nail polish when i was in Turkey. They were very cheap but quite good quality. I put pink last time and it was very long lasting and shiny.

Do you have any ''Stuck Items'' ?

4 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

fiyatı küçük ama marifeti büyük bir ürün gerçekten
ben de bir yerde bulabiliyorum Ankara'da
bir mor tonu var ki kesinlikle tavsiye ederim
o en arkadaki bordo da gözüm kaldı

vintage peony dedi ki...

Bugün onu sürücektim ben de :))

gooogoook dedi ki...

Golden Lady bundan 3 yıl önce de Somon renginin en güzel hallerini piyasaya süren bir marka olmuştu, o nedenle ben de severim hem renk yaklaşımlarını hem de ojenin formunu:). Pastel tonlar kadar arkadaki bordo da çok hoş görünüyor. Şu sıralar Eskişehir'de göremiyorum ne yazık ki..

vintage peony dedi ki...

gooogoook:
Ay evet biliyorum o somon rengini bende de vardi, nefisti gercekten!