20.10.13

Dumanlı Göz Makyajı

Smoky Eye Make Up


Gratis indirimini İzmir'deyken kaçırmıştım ama Katar'dayken yakaladım. Pinosh'um sayesinde tabiii :) Balm göz farı paletini çok istiyordum zaten. Sağolsun Pinosh'um bana hediye ettim. Çok teşekkür ederim tatlım.

Dumanlı makyaj severim. Günlük bile olsa yanımda taşırım. Üstelik bu far paletleri içinde en açık rengi de mevcut olduğu için extra krem rengi far almama gerek kalmıyor. Dışarı çıkarken çanta ne kadar hafifse o kadar iyi benim için :)

When i was in Turkey I missed Gratis shops sales. I really like Balm Series but a bit expensive for me. They put %50 sale for items so thats better.

I like Smoky eye make up. Even daily make up i can do it because very easy and impressive look for eyes.


Dumanlı makyaj çok basit aslında 1-2 denemeden sonra eliniz hemen alışıyor.

Actually its so easy to apply to your eyes. Hope this image can help.


Flormar'ın sedefli ve kremsi yapısı çok güzel, koyu gri tonlarını çok hafif bile dokundursam çok iyi gölgelenmesiniz sağlıyor.

Flormar; i like smoothy and soft eye shadows, even i put little touch of grey it changes your look immideately


H&M Smoky göz farını daha önce arkadaşımda denemiştim ve acaip hoşuma gitmişti. Ben allık ve kaş fırçası dışında fırça kullanmadığım için göz için concealer, baz ve farı tamamen parmaklarımla uyguluyorum. H&M'in her bir far bölümü geniş olduğu için parmakla sürerken kolaylık sağlıyor. Yapısı yine sedefli ama flormarın gibi yoğun değil.

First time i used H&M eyeshadow from a friend and i really like it. I do make up without brushes. I mean i use only for applying blushes for cheeks. I make up with my only fingers, i know its little bit silly but this is the way i like. H&M eyeshadows wider than others so very easy for me to take with my finger. Not like flormar but still smoothy. 




Gratis paleti de gerçekten çok iyi, biraz küçük o yüzden belki fırça kullanmak zorunda kalabilirim.

Gratis also good, little bit small but for this time i can use applicator no prob :)


1 yorum:

Pınar Tatlısu Moralı dedi ki...

güle güle kullan şekerim :)