19.10.13

Bunting Yapılışı Diy

Çöpe atılmayı bekleyen kartonlar bir hafta boyunca  evimin köşesinde bekledi durdu. Görüntüsü berbat evet kabul ediyorum. Ama kocaman kutulara kıyamadım.

İnternetteki karton projelerine göz attım ama cezbedici bir fikir de bulamadım.

Geçenlerde İnstagram'da bir kadın çocuğuna almış olduğu kalpli Bunting fotosu paylaşmıştı.(Fotosunu linke eklemek istedim ama malesef profil Private)Fotodaki Kalpli bunting kumaş kaplıydı, desen ve renk olarak benim kullandığım hediye paketine çok yakındı.

Bende hemen ışık yandı.
Kartonlardan niye kızıma bunting yapmayayım dedim!


Gereken malzemeler:
  • Karton
  • hediye paket kağıdı
  • beyaz tutkal ya da uhu stick
  • makas
  • kurdele

A4 kağıda bir kalp çizip kestim önce.

Kestiğim kalıpla kartonların üzerine çizip kartonları da kalp şeklinde kestim ve hazır elimde bulunan hediye paketi kağıtlarıyla alttaki fotodaki şekilde yapıştırdım.





There was too many carton in Trash bin side, i couldnt throw them. I didnt have a plan what to do but i was sure that i will use these cartons.
Just checked on internet but i couldnt find any good project i love.

Last weeks somebody put heart bunting with fabrics and i inspired from them finally.

I said i will do like this buntings for my daughters room.


What do you need


  • Carton
  • Wrapping papers
  • White glue or glue sticks
  • Scissors
  • Ribbon
First you make your own heart shape. Draw it to A4 paper or print from internet.
Put it to cartons and cut it and after put glue to wrapping paper and fold it to back side.


Tutkalı arka kısımlarına sürüp de kapattım. Çünkü ön tarafta uhu kuruyunca buruşuk görüntüsü oluşturabilir diye tahmin ettim.
Arkaya doğru kıvırırken bazı kenarlar sivri oldu ama ona bir çözüm bulamadım.

Sizin daha kolay bir öneriniz var mı bu konuda sevgili yaratıcı blog okurlarım?


When i fold the paper it was little bit pointed.
If you have any advise about this please share with me :)

Hiç yorum yok: