13.9.13

Vintage Peony Outfit (vayss)


Tatil Cuma'sinin mutlu halleri..

Katar'da da diger arap ulkelerinde oldugu cuma gunu tatil. Tatil cumasi dememin sebebi ise Libyadan kalma bir aliskanlik. Libya'da haftalik tatil gunumuz 14 gunde bir oluyordu. Birine calisma cumasi, digerine tatil cumasi diyorduk.







Seker Portakali Zeze.
Esim bazen Inci'ye soyluyordu. Seker portakali Zeze bu Zeze diyor bazen :) Ilk ondan duydum bu kucuk hikaye kahramanini.
IStanbul'da kitap aliverisi yaparken gozume ilisti, hemen kaptim tabi. MErak ettim fazlasiyla kimdi bu Zeze ?

Bugun hemen bitiverdi kitap.
Cok etkilendim. Zeze'nin zekasi, masumiyeti, yaramazliklari ve yuregi beni cok ama cok etkiledi..

Gunesi Uyandiralim ve Delifisek eserin devamiymis. En kisa zamanda Turkiye'den getirricem birilerine!








3 yorum:

SvGLove dedi ki...

Ya ojelere ne demeli VP'cim;)

vintage peony dedi ki...

Aa sevdin mi canım, sağol :))

Laliş dedi ki...

Çok Beğendim şapkanı, sana da çok yakışmış :). Şeker portakalı her çocuğun orta okul dönemindeki bir numaralı kitabıdır. Her çocuk kendinden bir şey bulur içinde. Böyle farklı bir naifliği var... Ben çok severdim zezeyi... Devam kitapları da gayet güzel =).

Kusurabakma ancak bloglara bakabilmeye fırsatım oldu, instagramdan takip için soralı çok oldu =)