12.9.13

Kreş Meselesi

 1 yildir Katar'da bir kreste calistigimi daha once bahsetmistim. En guzel avantaji Inci'nin de ayni krese ucretsiz baslamasi oldu. Ilk baslarda acaba kres icin erken mi acaba diye cok gel gitler yasadim acikcasi. Hatta Inci surekli hasta oldugu zamanlar daha da cok dusunuyordum. Turkiye'de Doktorumuzla da paylasmistim o da cok normal dedi. Ilerde okula gittiginde de hastalanacak sonucta hastalanmasin diye surekli evde tutamazsiniz demisti. Ben iyice rahatladim tabi.

1 sene gecip gidiverdi. Inci okuluna, ogretmenlerine ve arkadaslarina iyice alisti. Cok guzel aliskanliklar edindi. Yazin okul 2 ay tatil olunca Turkiye'ye gittigimizde Inci'deki degisimi farkedenler oldu. Egitim aldiginin belli oldugunu soyledi gorenler. Zaten Katar'daki okul oncesi egitim sistemini cok begenmistik simdi baskalarindan duyunce iyice icimize sindi. Cocuklar ingilizceyi ogreniyor, kendi baslarina yemek yiyor, dis fircalamayi, kuru boya yapmayi ve daha bir suru ufak seyi aliskanlik haline getiriyorlar. En super olay ise 4 yasinda okumayi ogreniyor(tabii ki ingilizce) olmalari. Bence bu gercekten muthis birsey..






Okulun ilk gunleri benden ayrilinca birqaz agladi. Normalde ben, cocugu yeni baslayan ebeveynler cocugu agliyor diye uzulunce; merak etmeyin birkac gune okula alisacak ve cok sevecek diye tavsiyelerde bulunmama ragmen ayni sey benim basima gelince biraz afalladim dogrusu :)) Gecen sene hatirliyorum da ilk 1 2 hafta beni gorunce agliyordu uzuluyordum ama o baska binadaydi oyuna dalip unutuyordu, simdi ayni binadayiz ve gun icinde tesadufen karsilasinca hemen pesime kosmaya ve aglaya basladi. Simdi kendime soyluyorum alisacak merak etme diye :)



Bu fotografi  Inci'nin ogretmeni cekmis. Uykudan uyandiktan sonra craft yapmislar.


Bugun bir tane daha dogumgunu kutlamasi yaptik. Inci'nin okulunda arkadaslariyla da olsun istedik. Cok eglendiler. Babasini gorunce sasirdi :))

Hiç yorum yok: