9.9.13

Kitaplar


Turkiye'ye gelmeden once bir guzel planlar ve listeler yapiyorum ama gelince mutlaka eksik kalan birseyler oluyor. Kitap okumayi severim, okumaya zaman bulamamaktan sikayet etsem de aslinda istersem ayirabiliyorum. Bazen canimokumak istemiyor, yanlis kitap secimi yapinca da yarim kaliyor, birikiyor vs.. bir de simdi sosyal medya bagimliliga donusunce kitaplar raf bekler oldu. Buna bir dur demenin zamani gelmisti..

Bes sevgi dili;
bu kitap zaten baslayip bitireyim cinsi degil bana gore. Merak ettikce bolum bolum okumaktan keyif aliyorum. Insanlarin sevgisini ifade etme yollarini anlatiyor. NEdir bu 5 sevgi dili
1, KAliteli zaman; kisi sevgisini karsindakine zaman ayirarak, dinleyerek konusarak gostermekten hoslaniyor
2, Armaganlarl kisi sevgisini armaganlar vererek gosteriyor
3, Hizmet, Kisi karsisindakine hizmet ederek sevgisini gostermeyi seviyor,
4, onay sozleri, kisi sevgisini ona iltifat ederek, ona guzel seyler soylerek belli ediyor
5, Dokunmak, bu kisi ise sevgisini karsisindakine dokunarak gosteriyor.

Aslinda bu kitap 5 yildir evimde duruyordu ama mantigina kafam basmiyordu, sacma geliyordu biraz da.. Simdi ne kadar cok sey ifade ediyor cok ilginc. Mesela son zamanlarda karsilastigim arkadaslarimin sevgi dillerini dusunmeye ve onun sevgi dili hangisiyse ona gore hareket etmeye calisiyorum. Tabi kolay bisi degil bazen tutmuyo :))

 Kucuk mucizeler dukkani;
 Henuz okumadim ama Seker portakalindan sonra baslama planim var.

KAratay diyeti,
diyete hala baslamadim malesef :(

Varligim onun yuceligi icin
takvim gibi biraz, gunluk okunan bir kitap

Kuyucakli Yusuf
Yazarin Kurk Mantolu Madonna'sini okumustum ama Sevgili Sergul yazari tavsiye edince hemen bir tane edindim.
Kitabi az once bitirdim. Zaten yorumlari yazmaya iten de o oldu. Cunku cok ama cok etkilendim.Okuyana bilgi vermemek acisinda icerigi ve konusu bahsetmeye cekinirim. Ama kesinlikle okunmasi gereken bir eser. Beni oldurmeyen aci guclendirir atasozu var ya, iste Yusuf'ta aynen bu oluyor. Dun almistim elime ve birakamadim. Bitti diye uzuldugum bir kitap oldu..







2 yorum:

Selin C. dedi ki...

Karatay Diyeti kitabini siddetle oneririm.
Ben bir kitap ve diyet gibi degil yemek tarifi kitabi olarak kullaniyorum.
Her gun acip bakarak birseyler pisirdigim bir kitap. Sadece bu kitptan birseyler pisirdigim icin ise her daim saglikli seyler yemis oluyorum.

vintage peony dedi ki...

ufak tefek basladim gibi ama bakalim :)