9.9.13

Iyi ki dogdun benim canim kizim

Selam!
Bloga eklenecek postlar biriktikce usengeclik basladi bende. Out of Control olmadan pes pese eklemeye calisacagim.

Cumartesi gunu(dogumgunu 8 eylul) tatil oldugu icin dogumgununu 1 gun once kutlamak istedik. Bana kalsa hic parti falan yapmayacaktim. Cunku geleli 1 hafta oldu ve ancak alisiyoruz, evde is cok, hazirliga zaman yok vs vs.. Ama arkadasim super bir oneriyle beni kandirdi hihih :) Herkes gelirken ufak birsey pisirip getirsin, maksat birlikte guzel zaman gecirmek deyince ikna oldum.

Herseyi hazir aldim bu kez, zaten yapmaya da dusunmeye de vaktim yoktu.
Sponge bob, mickey mouse temalari yanyana guzel olmasalar bile iyi anlastilar bana gore :D

 
 
 



3 yorum:

Selin C. dedi ki...

Cok Guzel olmus bence.Zaten amac birlikte olmak degil mi ben ev sahibinin cok fazla hazirlik yapmasina, panik yapmasina karsiyim nede olsa arkadaslarin sevdiklerin yaninda degil mi bosver insanin arkadaslari ayiplamaz birsey yapmadi diye, ne guzel ki oyle kisiler varmis cevrende...

Nice nice guzel yillara.

GeCe dedi ki...

Nice yılları olsun incinin bence önemli olan keyifli zaman geçirmesi ve hatıra fotoğraflarının kalması

vintage peony dedi ki...

Cok tesekkur ederim kizlar