28.9.13

İstikrar


Bazen evet bazen hayır.

Mesela..

  1. Kreşte yemek vermedikleri için hergün İnci'ye ve kendime öğle yemeği ve snack koymak zorundayım. Geçen sene çok zorluk çekiyordum. Hergün ne götürsek diye krizler yaşıyordum ama okul açıldığından beri mutlaka akşamdan yemeği pişirip lunch box'ları hazır bir şekilde dolaba koyuyorum sabah da pıt diye alıp çıkıyorum 10 pointi hak ettim dimi :)
  2. İnci'nin uykusu: Geçen sene zar zor da olsa 8.30-9.00 gibi yatırabiliyordum ve sanırım yorgun olduğu için zorlanıyordu. Şimdi, 7.30 da ''dişlerimizi fırçalayalım kızım'' dediğim anda babasına ''baay'' diyor banyoya koşuyor, dişlerini fırçalayıp yatağına yatıyor(ben şok tabi, Allahım çok şükür bu günleri gördük :P), sabah 6.00da ayakta, 6.30da okulda oluyoruz, 10.00 gibi öğlen uykusu oluyor 1,5-2 saat sürüyor. Bunun dışında evde uyutmuyorum, böylece akşam 7.30a kadar dayanıyor. Geçen sene akşam gezmelerine çıkıyorduk, bu sefer pusette biraz uyuyup uyanıyordu ve gece 11lere kadar uyumuyordu. Şimdi gece gezmelerini kestim, zaten Türkiye'de öyle bir doymuşum ki ev kuşu oldum çıktım. Evimi çok özlemişim yaw.
  3.  Karatay diyeti: Yaklaşık 2 haftadan fazla sanırım bu diyeti yapmaya başladım. Sevgili Elfony'nin yaptığını ve gayet sağlıklı kilo verdiğini görüp baya heyecanlanmıştım. KAtar'a döndükten sonra kitaba göz atıp özetini anlayıp başladım. Sabah 2 yumurta yiyordum ama malesef kollarımda alerji yaptı. Sabah yumurta yerine sadece soğuk balık seçeneği var ki üzgünüm devam edemicem bu diyete. Zaten burası hala çok sıcak. 35 derecede sabah balık yiyemem ı-ıh! Ama diyetin mantığı işime yarar diye düşünüyorum çünkü sevdiğim yanlar; ekmek, pilav, şeker ve diyet ürünlerin yasak olması. Bu şekilde ufak ufak sebze yemekleriyle, yoğurt ve fındık-fıstıkla ilerlemeye çalışıcam bakalım..

Sizin Karatay diyeti veya ev-iş rutinleriniz hakındaki deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz...


Hiç yorum yok: