15.9.13

Cilt Bakımı ve Güzellik Dosyası

Tatil zamanları haricinde cilt bakımına dikkat etmeye çalışırım. Hergün rutin yapmaktan da çok keyif alırım doğrusu. İyi beslenmenin en başta elbette vücuda iyi geldiğini biliyoruz ama ben ciltte ve saçta özellikle farkedildiğini düşünüyorum.

Yüz, el, ayak, vücut ve saç bakımı ile ilgili kullandığım tüm ürünleri sizin için listeledim.
 Umarım size faydası olur..






Yüz:

Clinique Even Better;  Göz çevresi kremlerimi düzenli kullanmama rağmen kullandığım zamanlarda bölgenin daha esneklerşip nemlendiğini farkediyorum.

Clinique Superdefense Spf 25; Gündüz kreminden çok memnunum.Son yıllarda cildim daha hassaslaştı ve bazı kremler kaşındırmaya başladı. Clinique,te öyle bir sorun yaşamadım.

Gece kremi hakkında daha önce şurada yazmıştım, temizleyici jel ve tonik de yine Clinique ama fotosunu çekmeyi unutmuşum :S





Saç Bakımı:

John Frida Frizz-Ease: Saçlarım elektriklendiği için duştan sonra 1-2 tutam avuçlarımla saçıma yediriyorum. Çok az sürüyorum çünkü çabuk yağlanma yapabiliyor. Düzleştirici etkiliymiş sitesine bakınca öğrendim.

Tony&Guy Şampuan(fotosu yok): Röfle zamanla solgunlaştığı için sarışın için şampuan arayışına girmiştim. En iyisi buymuş. Haftada 1-2 kullanmada ışıl ışıl oluyor saçlarım, pahalı ama değdi kesinlikle!

Schwarzkoph Antifrizz : John Frida'yı almadan önce kullanmıştım. Daha çabuk yağlanma yapıyor.

Schwarzkoph(siyah olan) burada yazmıştım.

Gard: Almanya'dan almıştım. Düzleştiren losyon. Bi ara çok kullanıyodum hoşuma gitmişti ama saçımın rengini soldurdu gibime geldi ve bıraktım  kullanmayı.

Elidor Sun silk şekillendirici: Saçı biraz ağırşaitırıyor ama good performance! Banyodan sonra nemli saça bolca uygulanıp bigo yapınca tambi kıvırcık olursunuz benden söylemesi :)

Perçem Köpük: Çooook pratik bir ürün. Saçımı düzleştirmeye yada fön çekmeye üşendiğim zamanlarda kurtarıcım o benim :)) Duştan sonra 2-3 avuç saça poh poh yapıyorum. Al sana ıslak saç görünümlü kıvırcık ;)





 Vücut Bakımı:

Bebe Young Care: Kokusu da nemlendirmesi de çok güzel.

Soap n Glory scrub: Vücut peelingi, çok memnunum. Burada bahsetmiştim.

Victroia's Secret: Secret charm. Kokusu olağanüstü güzel. İçeriği Hanimeli, elma ve Stephanotis.




Ayak Bakımı:

Bu kremlerden çok memnunum ki vazelini aratmıyor gerçekten. 

Scholl: Almanca bişiler yazıyor üstünde anlamıyorum ama ayak kremi olduğu besbelli :D Ve çok iyi geliyor nedense..

Loccitane: Lapitak bitsin hemen kullanmaya başlayacağım mis gibi kokuyor ^.^

Lapitak: Good performance!



El Bakımı:

Bebe: Niveanın laci metal kutularındaki kreme benziyor ama kokusu daha güzel. Gece ellerime ve tırnaklarıma güzelce yediriyorum ve ertesi gün nemli kalıyor.

O.P.I. cuticle: Bi Alex değil bence..

Lavera: Almanya'da Rossman'dan almıştım sanırımç kokusu da nemi de fena değil. Çantada dursun aklına geldikçe sürün yani öyle diyim.

Vaseline: Biraz yağlı olduğu için gece sürmek daha iyi oluyor. 

Loccitane: Diğer kremler biraz bitsin ona da sonra başlayacağım. Kıyamıyorum napim :P




2 yorum:

Laliş dedi ki...

Saç için Marc Anthony'nin ürünlerini de tavsye ederim. 30 günlük bye bye frizz ürünü baya iyi. Ben instagram da paylaşmıştım o ürünü.

Şampuan olarak da gayet iyi bir marka. kullanmaya başladığımdan beri saçlarımı daha çok seviyorum. Hem yumuşaklar hem de daha canlılar. Keratin bulunduran şampuanlarını özellikle tavsiye ederim. :)

Eda Özer dedi ki...

çok güzel ürünler kullanııyosun canım :) bu arada blogunu yeni gördüm çok güzel bir blog :)