17.9.13

50mm Lens


Ne zamandır şarkısını söyleyip durduğum 50mm Lens'i aldım sonunda.
İşte ilk denemelerim;




Biraz pratik yapmam gerekiyor elbette(zaman bulursam).

Fotoğraf çekerken gün ışığından faydalanmak çok hoşuma gidiyor. Gündüz bir sürü fotoğraf çekmek istiyorum ama malesef Katar'da günler çok kısa. Gerçekten!
Yaz-kış saat 6da heryer kapkaranlık oluyor.

Saat 2.30da işten eve geliyorum, İnci peşinde koşuyorum, işler, güçler derken güneş gitmiş...

 Benim için en ideal saatler mecburen akşama doğru yani; 3.30-4-5 civarı oluyor.


4 yorum:

Laliş dedi ki...

50 mm'ye alışınca ve onun kattığı renkler ve derinliklere alışınca insan başka objektif kullanmak istemiyor. Derinliği el ile ayarlayabildiğim gibi diyafram ayarı ile de oynayınca farklı havalar katmak çok güzel oluyor ^_^. İyi bir seçim yapmışsın :).

Güle Güle kullan :)

Kelebek dedi ki...

Ben de 50 mm aldıktan sonra ki lensi hiç takmaz oldum, çıkan sonuçlar çok daha tatmin edici.

Ponti dedi ki...

Bir canon fanatiği olarak o kadar kanım kaynamasa da 50 mm nin her markada efsane olması sebebiyle içim bir hoş olmadı değil :)
Benim de hayalim olan lenslerin başında gelir, makinemden sonra ilk hedefim 50 mm.
Söylediğiniz saatler zaten ışık açısından en uygun saatler. Biz düğün çekimlerinin her zaman 3-6 arası yapıyoruz.
Güle güle kullanın, bokehiniz bol sun :)
sevgiler...

vintage peony dedi ki...

Laliş: teşekkür ederim :)

Kelebek: Aynen diğer lens dolaplarda bi yerlerde..

Ponti: Teşekkürler :)