17.8.13

Yün-Tığ İşleri




Birkaç hafta önceki Kemeraltı ziyaretimde aldığım pofindirik pastel yünler bunlar efem.  Katar'da malesef yok :( O yüzden taa buradan oraya yün götürücem. Anblivibıl! İnci'm için yatak örtüsü örmeyi düşünüyorum bakalım kaç yılda bitecek :)


İlk 4 motifi yapmışım bile vay.. Bu ne hız! 
Motifin modelini fotoğraftan görüp çıkarmıştım fakat şekil bozuklukları oldu. Instagramda da paylaşmıştım. Sevgili 3Kedi Gonca yardımcı oldu sağolsun. O da göbekteki renklilerin etrafını altıgenle bitirmiş ve sonuç mükemmel olmuş. 



2 yorum:

gulsinem dedi ki...

ben de yaptım bu modelden yatak örtüsü çok uzun sürmedi ama çok güzel olduu tavsiye ederim :) yalnız renk seçerken çok zorlandığım kesin :)

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ , KEŞKE BİRİSİ OLSA DA YANIMDA BANA ÖĞRETSE, BEBEK BATTANİYESİ YAPARDIM:(( bu arada bloğumdaki yayın sorunundan dolayı yeni bir blog açtım.
modavesaireburcu.blogspot.com yeni adresim. orda yazılarım okuma listelerine düşecek inşallah :) takip edersen çok sevinirim:)