5.8.13

Tatil nasıl geçiyor?

Yarın İzmir'e dönüyoruz. Muhtemelen Yazlığa tekrar gelicez ama bazı işler olduğu için dönmek zorundayız. 
Eşim hala izne gelmedi. Ben de sıkıldım o olmayınca tabi.. İnci de ben de çok özledik. Tatile geldiğimizde mecbur Ziyaretler oluyor, yazlık-izmir bazen İstanbul derken aşırı yorgunluk okuyor benim için. Annem, k. Valide, akrabalar arkadaşlar düşünün yanımda koca bü çantayla geziyorum. Herkesi çok özlüyoruz o bir gerçek ama bazen de kimseyi göresim gelmşyor. Gözümde büyüyor gitmek gelmek :s. Eşimle bu kadar ayrı kaldık diye de pişman olduk erken geldipimize. . Napalım hergün birşey öğreniyor insan. Şimdi de bunu öğrendik. Bir dahakine 1-2 hafta önce geliriz dedik 1,5 ay önce değil :)

***

Buraya yüklediğim fotoların hepsini Iphone la çekiyorum. Görüntü kalitesi gerçekten iyi. Diğer Nikon D5000 i de yanımda getirdim ama o onunla foto çekip, pc atmak angarya iş gibi geliyor artık. Hem de ağır yani. İnci'nin bi ton eşyası, benimkiler derken onu da eklenince. Çantalar küp gibi oluyor. 







Hiç yorum yok: