9.8.13

Sonunda tatil bitti (hele şükür)

Artık bu tatilin bir sonu olmalıydı tabii ki... Bir saatten sonra insana fenalık geliyor açıkçası. Yazlıkçıların neden emekli olduklarını daha iyi anladım. 
Gençlere göre iş değil bu hakkAten.  

Bugün nihayet İzmir'e döndük. Annem gündüz İzmir sıcak olur akşam üstü dönelim deyince bana Afakanlar bastı. Neyse akşam oluverdi de dönmek üzere hareket ettik. 
Yolda inci'nin ateşi çıktı biraz. (Önceki gece de biraz çıkmıştı 39u bekleyip calpol verdim)İyice halsiZleşti, keyfi kaçtı. Ben biraz endişelenmeye başladım.yanımda calpol var ama iyice bitkin düşünce ve bişey yemek istemeyince boğazlarının acıdığını anlAdım. Eve gitmeden önce hastaneye uğradık. Hastanede ateşini düşürüp Antibiyotik verdiler gene(!) Daha 1 ay oldu Antibiyotik kullandı yavrum. Bünyesi zayıf sanırım. Katar'daki klimalardan zaten okulda sürekli hastalanıyor. Not etmedim ama geçen 1 yılda 3-4 kez antibiyotik kullanmışızdır. 
Antibiyotik dışında pedifen de aldım. Soğuk algınlığı için. Annemle konuştum, antibiyotik için 1 gün bekle, eğer iyileşmez de kötüye giderse vermemi ve sürekli kontrol etmemi söyledi. 

Yola çıkmadan önce nasıl da keyifliydi kuzum. 


Hiç yorum yok: