5.8.13

Sabah yürüyüşü

Özdere'deki yazlığa geldiğimden beri her sabah olmasa da çoğu sabah yürüyüşünü aksatmamaya çalıştım. Çünkü Katar'da böyle bir şansım olmayacak. İnci'yi babannesiyle bırakıyorum onlAr kahvaltı ederken ben de rahatlıkla çıkabiliyorum. Umarım Katar'a döndüğümde de decam edebilirim.
Orada Pilatese gitmek istiyorum ama ancak ve ancak inci'nin akşAM uykusuna denk getirebilirim.
Sporu her zaman çok sevdim ama nankör bir şekilde :) yAni işe bisikletle gitmem dışında spora cıs diyordum. Çünkü motivasyon zor birşey, çok istikrarlı olmanız lazım. Ben de bazı konularda gevşek davranabiliyorum pekala :D  İnci'nin beni  örnek almasını ve hayatında her zaman spor olmasını istiyorum. O yüzden ben yapmalıyım ki o da alışsın fikre. 
Bazen İnstagram'da da paylaşıyorum fotoğraflarımı. 

Motivasyon için size Zencefit blogu öneririm. Leziz ve sağlıklı tarifler de var içinde.