28.8.13

Kuşadasında

Düğün ertesi işlerimiz olduğu için direk Kuşadasına geçtik. Kardeşim de vardı o gün tüm gün hasret giderdik güZel oldu. 
Annemi vs özlüyorum zaten ama kardeşim aklıma gelince içim bi cız ediyor nedense.  Halbuki küçükken kedi-köpek gibi dalaşırdık. Ama büyüyünce aslan kesildik ikimizde, uzakta da olsak arıyoruz bişey olunca koşturuyoruz elimizden geldiğince. 
Eşiminde kardeşleri var onlar da aynı şekilde bağlılar birbirlerine. İnci'mize kardeş istememizin sebebi bu sevgiyi tatmış olmamızdır. 



3 kafadar :)


Kuşadası Limandan bir görünüş


Selçuk'ta bir ev


Vintage enstanteneleri


Fast food sevmeyen biri olarak gittiğim yerlerde mümkünse ev yemeği apan yerler arar bulurum.. Bu da Kuşadasında marinaya yakın Bizde Ye isimli bir esnaf lokantası


İlginç pozlamalar, şebeklikler filan


Kardeşim ve ben


Benim Vespa'mmış gibi çek panpaa :)


Bu da Özderede

Hiç yorum yok: