17.8.13

İstanbul

Birkaç günlüğüne İnci'yle istanbul'a kaçtık. İyi yapmışız dimi :) zaten İstanbul da bomboş ooh bize kaldı.. :)

Bu arada çok şükür kızım iyileşti. 1 hafta süren ateş ve boğaz enfeksiyonu bitti. Nasıl mı? İğneyle. İstanbul'daki Doktorumuza gidip anlattım. Antibiyotik, ateş düşürücü vs. Hala iyileşmedi dedim. İğne verdi. Vurdurduğum gün ateş olayı diye bişey kalmadı. 
İştahı düzeldi kuzumun oh daha ne isterim. Yeter ki yavrum iyi olsun. 
Tanrım hasta olanlara şifa versin. Çok zor gerçekten, insanın içi kıyılıyor...
Bunlar İnci'nin istanbul'daki bebekleri. Belki sadece 1 tanesini ben almışımdır. Paso birilerinden hediye gelmiş. 


Dün watsons mağazasında oje bakarken İnci koyu yeşil okeyi üstüne döktü, ben müdahake ederken bana da bulaştı. Ühüü gitti canım elbise...


Bu foto İzmir'deki havaalanında uçağa giden yolda çektim. 

Hiç yorum yok: